Για να μπορέσετε να καταγράψετε μια διάλεξη θα πρέπει:
Α) Να είσαστε ο διοργανωτής της διάλεξης
Β) Να συνδεθείτε σε αυτή με την Desktop Εφαρμογή. Η δυνατότητα καταγραφής δεν παρέχετε στην εφαρμογή Skype Meeting App (Skype web)
Γ) Αφού κάνετε την καταγραφή θέλει μεγάλη προσοχή η πιθανή δημοσίευση της καθώς προκύπτουν ζητήματα προσωπικών δεδομένων (GDPR) και πνευματικών δικαιωμάτων (CC).
Θα πρέπει να μαρκάρετε όλες τις συνομιλίες και στην συνέχεια να τις κάνετε αντιγραφή και επικόλληση σε κάποιο word αρχείο.
Εναλλακτικά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο (Ερωτοαπαντήσεις) για απορίες των φοιτητών σας και στην συνέχεια να αποθηκεύσετε το αρχείο.
Αυτό συμβαίνει μόνο στους φοιτητές που έχουν συνδεθεί με φορητές συσκευές (IOS,Android). Προτιμήστε τις άλλες δυο επιλογές παρουσίασης (διαμοιρασμό οθόνης ή διαμοιρασμό προγράμματος.
Προσοχή: Μην πατήσετε το κουμπί Give Control στο πάνω μέρος της οθόνης σας γιατί έτσι θα παραχωρήσετε δυνατότητα παρουσίασης στους φοιτητές σας.
Αυτό που μπορείτε να γίνει μόνο χρησιμοποιώντας το εργαλείο “Παρουσιολόγιο” του eclass.
Η δυνατότητα αυτή δεν παρέχετε στο λειτουργικό Mac OS.
Επικοινωνήστε με το Τμήμα Δικτύων για να εξετάσουμε τις εναλλακτικές που υπάρχουν χωρίς να επιβαρύνουμε την πλατφόρμα.
Το πρόβλημα οφείλεται κατά πάσα πιθανότατα σε αστάθεια του δικτύου σας. Θα πρέπει να αποσυνδεθείτε και να ξανά συνδεθείτε.
Κατά πάσα πιθανότητα δεν έχουν κάνει σύνδεση με τα στοιχεία του ιδρυματικού τους λογαριασμού. Θα πρέπει να συνδεθούν με λογαριασμό office365, όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα.
Αυτό συμβαίνει γιατί κατά την δημιουργία της διάλεξης, στην επιλογή who is a presenter έχετε επιλέξει το «Everyone including people outside my company». Δυστυχώς δεν υπάρχει δυνατότητα μαζικής αλλαγής κατά την διάρκεια της διάλεξης. Θα πρέπει με Δεξί κλίκ να αφαιρέσετε έναν έναν τους φοιτητές από παρουσιαστές.
Αυτό συμβαίνει γιατί έχετε συνδεθεί στη διάλεξη σας με λογαριασμό επισκέπτη. Αποσυνδεθείτε, ξανά πατήστε το σύνδεσμο της διάλεξης και ξανά συνδεθείτε με λογαριασμό Office365, όπως φαίνεται και στην παρακάτω εικόνα.
Αυτό συμβαίνει γιατί έχετε συνδέσει κάποιο άλλο εταιρικό ή ακαδημαϊκό λογαριασμό στο Skype for Business (πχ ΕΑΠ). Υπάρχουν δύο λύσεις. Είτε θα αποσυνδεθείτε και θα ξανά συνδεθείτε με το λογαριασμό του Πανεπιστημίου Πατρών στο SFB είτε θα επιλέξετε να συμμετέχετε στη διάλεξή σας με την εφαρμογή συσκέψεις Skype (web) και όχι με επιτραπέζιο υπολογιστή
Θα πάτε στην διαχείριση του μαθήματος και θα επιλέξτε από το μενού “εργαλεία” εκεί μπορείτε να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε όποιο εργαλείο επιθυμείτε.