Συχνές Ερωτήσεις για Φοιτητές

Συχνές Ερωτήσεις για Φοιτητές
Έχω συνδεθεί στην διάλεξη αλλά δεν βλέπω τις διαφάνειες του καθηγητή μου.

Αυτό συμβαίνει γιατί έχεις συνδεθεί με φορητή συσκευή (Android, IOS) και ο καθηγητής σου κάνει προβολή PowerPoint. Θα πρέπει να τον ενημερώσεις ώστε να επιλέξει διαμοιρασμό προγράμματος ή οθόνης.

Έχω συνδεθεί σε διάλεξη αλλά δεν ακούω τον καθηγητή.

Το πρόγραμμα οφείλετε σε αστάθεια του δικτύου σας. Θα πρέπει να αποσυνδεθείτε και να ξανά συνδεθείτε στην διάλεξη.

Έχω συνδεθεί με λειτουργικό Mac OS και δεν μπορώ να δω τις ψηφοφορίες.

Η δυνατότητα αυτή δεν παρέχετε στο λειτουργικό Mac OS.

Ενώ βάζω τα στοιχεία μου κανονικά, δεν με συνδέει στο eclass.

Ελέγξτε αν έχετε κάνει εγγραφή στο eclass. Την πρώτη φορά θα πραγματοποιήσετε Εγγραφή –> φοιτητή από το menu αριστερά, ενώ τις υπόλοιπες θα συνδέεστε κανονικά (Είσοδος).

Είμαι φοιτητής και προσπαθώ να συνδεθώ σε μια διάλεξη αλλά παραμένω συνεχώς στο Lobby

Αυτό συμβαίνει γιατί δεν έχετε κάνει πιστοποίηση με τον Ιδρυματικό σας λογαριασμό. Κλείστε το παράθυρο ξανά συνδεθείτε και επιλέξτε σύνδεση με λογαριασμό Office365 όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα.

Δεν μπορώ να μπω σε συγκεκριμένο μάθημα στο eclass γιατί είναι κλειστό.

Θα πρέπει να κάνετε click πάνω στον τίτλο του μαθήματος και στη συνέχεια να συμπληρώσετε τη φόρμα ώστε να σταλεί η αίτηση στον καθηγητή για να σας εγκρίνει.

Δεν βρίσκω τους κωδικούς μου για το eclass τι κάνω;

Για να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας στο https://eclass.upatras.gr/ θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τα στοιχεία του ιδρυματικού σας λογαριασμού και είναι τα ίδια για όλες τις υπηρεσίες τηλεματικής του ιδρύματος (email,ηλ.γραμματεία,sfb κ.α.).

Αν έχετε χάσει αυτά τα στοιχεία ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες ανάκτησης κωδικού

https://www.upnet.gr/e-manuals/reset/