Αυτό συμβαίνει γιατί έχεις συνδεθεί με φορητή συσκευή (Android, IOS) και ο καθηγητής σου κάνει προβολή PowerPoint. Θα πρέπει να τον ενημερώσεις ώστε να επιλέξει διαμοιρασμό προγράμματος ή οθόνης.
Το πρόγραμμα οφείλετε σε αστάθεια του δικτύου σας. Θα πρέπει να αποσυνδεθείτε και να ξανά συνδεθείτε στην διάλεξη.
Η δυνατότητα αυτή δεν παρέχετε στο λειτουργικό Mac OS.
Ελέγξτε αν έχετε κάνει εγγραφή στο eclass. Την πρώτη φορά θα πραγματοποιήσετε Εγγραφή –> φοιτητή από το menu αριστερά, ενώ τις υπόλοιπες θα συνδέεστε κανονικά (Είσοδος).
Αυτό συμβαίνει γιατί δεν έχετε κάνει πιστοποίηση με τον Ιδρυματικό σας λογαριασμό. Κλείστε το παράθυρο ξανά συνδεθείτε και επιλέξτε σύνδεση με λογαριασμό Office365 όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα.
Θα πρέπει να κάνετε click πάνω στον τίτλο του μαθήματος και στη συνέχεια να συμπληρώσετε τη φόρμα ώστε να σταλεί η αίτηση στον καθηγητή για να σας εγκρίνει.
Για να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας στο https://eclass.upatras.gr/ θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τα στοιχεία του ιδρυματικού σας λογαριασμού και είναι τα ίδια για όλες τις υπηρεσίες τηλεματικής του ιδρύματος (email,ηλ.γραμματεία,sfb κ.α.).
Αν έχετε χάσει αυτά τα στοιχεία ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες ανάκτησης κωδικού